Pazartesi, Aralık 19, 2011

sesimi duymak için acıpta kapatsana heyecan katsana aşk aşk aşk ♥ ♥ ♥

ask, kalp carpintisi, ask, burda kal, ask,
gozlerin, ask, sozlerin, ask, yagmur, ask,
uyu uyan, ask, gitme, ask, arkadaslarla disari..., ask, o kadın kim, ask,
firtina, ask, beni bi daha arama, ask, son. düğünün mü var derdin var aşk şarap şarap şarap aşk pink martini aşk ,deniz dalga aşk aşk, rakı balık aşk aşk , sesimi duymak için açıpta kapat heyecan kat aşk ,yazlıktaki manita aşk ,kumsalda lambada aşk,sarhoşum aşk, bekleyemem bekleyemem aşk,
You take my self, you take my self control aşk aşk aşk,hayat tesadufmuş aşk aşk , Aşk
gecikeceğimi zamanı telefonla haber vermek aşk ,farklı bir haftasonu paylaşmak aşk aşk bebeğimiz olsun dileğim bir oğlan bır kız olsun aşk aşk konserler aşk, seyahat aşk ,pazar kahvaltıları aşk aşk aramassan nöbetlerdeyim aşk aşk ... seni terkedıyoum aşk aşk ..saçındakı şampuan kokusu aşk aşk aşk tokamı sende unuttum aşk aşk aşk benı gıdıklama aşk aşk....yere iner mi göktekı yıldızlar aşk aşk dans edelim aşk , sevıyor sevmıyor aşk aşk fallar aşk aşk ne zaman buluşuyoruz aşk , vallahı öptürmem aşk aşk kıskanıyorum aşk aşk o etek cok kısa aşk aşk beatles, van gogh, don kişot
bir şarap şişesinde aaşk aşk avrupaya gıdelım aşk aşk kıyıları yaşayalım balıkçılık yapalım aşk aşk bana yalan söyleme aşk sarhoş gemiler aşk aşk ben özlemedim seni kedi özledi aşk aşk onu alma beni al aşk çeksene elini aşk aşk paranoyalar aşk aşk adalara gıdelım aşk aşk istanbul akşamları aşk aşk baksanaaaaaaa taliheeeeee aşkk aşkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder