Pazartesi, Aralık 19, 2011

HAYAT NE TUHAF TAHTEREVALLİLER FALAN ..AH BİR BIRAKIN BENİİ.. Volume 1




hayat felsefesi olma konusunda carpe dieme rakip motto.....

bir mola veripp nefis bi sade kahve içilecekk güzel bir söz..oturuyorumm sahile... denizi ızlıyorumm.. bir an cok mutluyum, bir an dehşete kapılıyorumm.. ya gözlerim kimi arıyor... rüzgarr esiyorr.. saçlarım savruluyor... savrulan saçlarımı ruhuma benzetiyorum... hepsı ayrı bır yana savruluyor...neden ruhum bu kadar dağınık diyorumm..bılıyorum ki dagınık bir düzende yaşanmışlık vardır.. buna da gülüp geçiyorumm.. sonra soruyorumm benden neleri dile getırmemı ıstıyorsunuzz .. ah yıldızlar ey sevgılı bla bla bla.... bir bırakın benii kendı bıldiğimee....vapur yanaşıyorr...ya ben nereye demir attımmm ... rüzgar yine esıyorr bu kez sankii saçlarımı tarıyor..delirtme beni dıyorr..hadı ben gittim dıyorummm

bir parka gelıyorumm hayat ne garip tahterevalliler falann diyorum..hava sıcak..kumlar adeta ıssız bir çölü anımsatır gibi..aşagıda olan cocukk yukarıdakıne psikopat bir bakış atıyor... yukarıdakı anlayıp yalvaran bakışlarla bakıyor.. ama aşagıdaki cocugumuz psikopattır ve hareketi yapacaktır..aniden kenara dogru cekilıyorr ve yukarıda cocukcagız küt diye yere çarpıyorr..hayatın adeletsızlıgı parkta saklı dıyorum kendımee..hayatın gelip gecıcı oldugunu elimizde kalanın sadece olaydan cıkardıgımız ders oldugunu düşünuyorum

...sonra yıne yürüyemeye başlıyorum.. hristıyanlıkta ılk günah gibi bir ilk yalnızlıkla yaratıldıgımızı düşünuyorum..herkes ya kulkedısının ayakkabısının sahıbını arıyor ya da bla bla bla ..hayat ne tuhaf doldurulamayan boşluklar falan dıyorum gülüp geçiyorumm....

düşünüyorumm düşünüyorummm..kaos ınanırlarının dedıgı gibii düzensizlik içerisinde müthiş bir düzen,
düzen içindeyse muazzam bir düzensizlik var diyorumm..

yinee rüzgarr esiyorr saçlarımı savuruyorr...Dağınık şeylerin düzeni, fraktal bir güzelliğin düzensizliğidir.
benimde hareli melodik ahenklerim varr dıyorum..

gece vakti sıcak bır ıstanbull..teoman konserindeyim...ve sarhoşum.. sarhoş olmak istemişim.. dönen başım..kulagıma fısıldanan şarkı " cok uzaklardan cagırıyor ,gelirsen severim diyor "...kagıttan mı yapılmış hayatım dıyorumm...bakışlardan kaçıyorum..dostlarımlayım..konuşuyoruz ..gülüyoruz....birisi sevgilisiyle mesajlaşıyor..diğerınınse aklı sevgilisinde.. sapık bir bakış bana bakıyor.. benim aklımda başka birisi.. ve teoman sahnede yine haykırıyor... "paramparçaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"...

omo reklamı var, deterjan hani, şöyle diyorlar: "Kirlenmek güzeldir."

Evet Benjamin, "dağılmak ve dağıtmak" güzeldir, kaosa ve kaotik fraktalların güzelliklerine inanmak da güzeldir..

dıt dıt..telefonuma mesaj gelıyor... ya olmasın böyle telefonum istiyorum...fotograf cekmesın .mp3 çalmasın mesaj gelmesin.. olmasın ya.. niye böyle herşeyi bi yere sıkıştıralım..tümü bı yerde bulunsun aman o da olsun ıstıyoruz..mesela isvicre çakısıda öyledir..çakının kenarında tirbuşonun işi ne ?niye ceşitlı şekıllere sahip birden fazla bıçak var...telefonuma mesaj gelmesin ..sevgilim bana mektup yazsın..telefonum fotograf çekmesin ..çünkü hepsi orada olunca basitleşiyor..telefonumda sadece içten seslerı duyayım... fotograf cekıceksem cantamdakı 36 lık fılmlerımı yedek pillerımı bulup sevinim..kasetlerim olsa cantamda. A yüzü bitince walkmani cıkarıp kasedi tersine cevireyim.. şampuan artı sac kremide gıcık bir icat mesela :)))...bir tek üçü bir arada kahveler güzell ohh nefis....

..yürüyorummm yüruyorummm benim hayatım..benim çıkmazım sizin yaptıklarınız..sizin sorunlarınız..sizin kararlarınız..benim kavgamm..bizim yaşamımız..bızım adamımız..sizin kadınınız..bizim aşklarımız..ve hayat.....sanki hepimiz günlük hayat tanrılarıyız

ne kanapede kıvranan bir nevrotik ne de yürüyüşe cıkmış bir şizofrenim....dıyorum ki bir masal olsak.....


yine telefonum çalıyorr ..tanıdık bir ses... yaşanmışlıklarım doluu bir ses.. konuşuyor konuşuyor... telefonu kapıyorum.. tek bir lafı kulagıma kaçıyor... seni ilk gunah fikri gibi seviyorum...kapalı kapıyı itmeden anlamıyor demek ki dıyorum gülüyorum gecıyorum


bu sefer yürümüyorumm.. dans edıyorum.. bir partideyim saçlarım yerıne bu kez kabarık fırfırlı eteğimi savuruyorum ... rüzgarları gerıde bırakmışım..nafıle telaşlar yıldızlar kadar uzakk..saçlarım toplayıp sırtımı ruzgara vermişim.......hayat ne tuhaf aşklar erkekler falan dıyorum..
.

gülüyorum neden bunları buraya yazıyorum ne komık..diyorum yaa hayat ne tuhaf facebook falan ... :)))) ahh çete savaşları defolun başımdan..duvarıma sevgı sözcukleri yazın..şaraplar gönderin öpücukler yollayınn.....


şimdilerde aklımda bir bozburun ruyası göruyorum.... hayat ne tuhaf maviler falan dıyorum..:p

cap ou pas cap diyorum...


bla bla bla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder