Pazartesi, Aralık 19, 2011

Hayat Ne Tuhaf Volume 3 ! Bilmiyorum, Bilmek de İstemiyorum, Bırakalım Dagınık Kalsın.



ahh süreklı beynım dolu düşünmeyi istemedıgım düşüncelerlee !!! düzensizlik içerisinde müthiş bir düzen,düzen içindeyse muazzam bir düzensizlik ..

istatistiksel olarak en çok başak burçlarında görülebilen psikolojik rahatsızlıkmış :))))) !!


sürekli kafada dolaşan düşünceler, şunu şöyle yapmazsam şöyle olacaklar vs.
olayların akışını değiştiremeyeceğini bilirsin ama şunu yapmazsan şöyle olacakları da bir türlü engelleyemezsin, kafandaki kusursuz resmi yakalamak istersin ama o da bir türlü olmaz. bir şeyi kafanda düşündüğün gibi gerçekleştiremeyeceğine inandıysan o işe hiç başlayamazsın, ya hep ya hiçler vardır, griler sana göre değildir. arka planda devam eden gürültü dinmek bilmez. kaçarsın ama asla tam anlamıyla kurturulamazsın

içeride seni baştan çıkarmaya çalışan bir kavanoz nutellanın varlığını biliyorsun. çalışman lazım ama o baştan çıkarıcı nutellanın mutfaktan gelen fısıltılarını duymamazlıktan gelemiyorsun. stres oluyorsun, çalışma verimin düşüyor, konsantre olamıyorsun. onlar orada olduğu sürece sana huzur yok. kalkıp mutfağa gidiyorsun, kavanozu bitirip, artık rahatlıkla geri dönüp çalıştığın iş her neyse ona konsantre olabilirsin.
mutfağa gitmeye karar verene kadar ki kısım obsesif, obezcesine yediğin ise kompulsif bozukluk işte. bir kavanoz nutellayı bitirdikten sonra sahip olduğum zihinsel huzura ise paha biçilemez ahhahahaa


ahh bu takıntılı hallerimmm !!!!

* dört sene önce gördüğü ve hiç tanımadığı bir insanla evleneceğine kanaat getirip, bunun için en azından 2 yıl daha beklemeyi planlayan insan...

*kutu kolayı aynı yerden almak, çıktıktan sonra aynı yerde açmak ve biraz ilerideki çöp konteynırına kadar içip bitirerek o konteynıra atmak...

*eski veya gereksiz şeyleri daha sonra ihtiyacım olur diye atamamak

* gece gece uykudan uyanır ocakta zaten kapalı gazı kapatırsın

* yoldaki kare taşları çıkılan merdiven sayısını saymak

* mütemadiyen yolda görülen bütün tabelaları okumak

* evde zaten benim kırdığım sehpa takımından geriye bir tane kalırsa onunda artık dünyada yaşamaya hakkı yoktur.malum bütünü bozar

* misal bir şeyi üç kez yapmazsam, ya da söylemezsem falan, işe yaramayacağını düşünürüm . böyle de bir takıntım var.
- spor salonda, her hareketi kesinlikle üç set yaparım. ne eksik ne fazla..
-duş alırken, kesinlikle üç kez şampuan kullanırım,

*eskisinden daha kalın çerçeveli bir gözlük alınca bu çerçevenin görüş alanını kısıtlayıp kısıtlamadığı, kişinin çevresini algılamasında güçlük yaratıp yaratmadığını kafaya takmak..

*telefon numarası çevirirken yarıda kesip tekrardan çevirmek (en az beş kere);

*hayatına kurallar koyar ve sonra bu kuralların hepsini uygulanmaya çalışılır o da yetmez herkesin de bu kurallara uyması gerektiğini düşünülür.

kontrolü elde tutmalıyım" "her şey benim istediğim düzende olmalı" "düzensizlik beni deli ediyor" "ayrıntılar bütünden daha önemlidir" "ben olmasam her şey kontrolden çıkacak"

* kişisel alışverişleri belirli yerlerden yapmak, eğer aynı şehirde o yerlere çok uzaksam yaklaşana kadar beklemek...

daha genel örnekleyecek olursak, kontrol manyaklığı, bir iş yapılacaksa kesinlikle işin başında durma isteği, ortaya çıkan işi beğenmeme/mükemmeliyetçilik gibi davranışlarla örneklenebilir bu hastalık. bu mükemmeliyetçilik size özel hayatınızda da düşman ayrıca. bir noktadan sonra o kadar iyisini arıyorsunuz ki, aslında öyle biri yok. aradığınız mükemmelliği kimsede bulamayacağınız için de genelde yalnız kalıyorsunuz. bu mükemmele yakın birini bulduğunuzda da bilin bakalım noluyor. yukarıda sözünü ettiğim saplantılardan biri haline dönüşüyor bu kişi ve neticede siz zaten zor beğendiğiniz o kişiyi de boğup, kendinizden uzaklaştırıyorsunuz.


Anlamiyorum,Anlamak da istemiyorum...Hayal ediyorum, bir hayali mi yasiyorum?
Bilmiyorum, bilmek de istemiyorum.... Degismeyen tek sey degisim,
Degisiyorum....BIRAKALIM DAGINIK KALSINNNNNN ..SARHOŞ OLMA VAKTI ŞARAPLA ŞİİRLE ERDEMLE !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder