Pazar, Aralık 25, 2011

TUVALETLERDEKİ HİÇBİR İŞE YARAMAYAN EL KURUTUCUUUUU

Gittiğimiz kafe ve restoranların tuvaletlerinde bulunan ilginç aygıtlardır.Affedersiniz işerken sönen haysiyetsiz sensörlü lambanın en yakın dostudur..elini koyuyosun böyle altına sıcak sıcak hava üflüyor. ancak bir sorun var ki bu olay hiçbir işe yaramıyor

ve bence tuvaletlerdeki en mikrobik yerlerden biri... büyük süratle, envanterindeki bakteri ve bilimum mahlükatları elinize, böğrümüze üflüyor .ahahaha biliyorum benim gibi elini 4-5 tane kağıt havluyu ziyan etmeden kurulayamayanların çokluğu yüzünden elinizi çaktırmadan pantolonunuzun poposuna sürterek kurutmak zorunda bırakıldınız

peki ama ya yüzümü de yıkasaydım?
onu nasıl kurutacaktım?
çehremi makinaya tutacaktım? .




.ve sonuç olarak başak burcu kadını olarak gayet uzmanlık alanıma uygun bır konuya başlık açmışım hahaha.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder